Friday, December 10, 2010

Keputusan PMR 2010

Diam tak diam, masa sudah makin hampir ke penghujung tahun 2010. Lebih kurang 20 hari saje lagi akan datang tahun 2011. Emmmm dalam maksudnya tu!
Candidates PMr 2010...
Muallimah yakin ada yang sampai termimpi-mimpi dah tahu berapa dapat PMR. Dah ada yang tak senang duduk.. menghitung hari. Dan ramai juga yang tak lekang membelek laman-laman web atau blog kerana ingin tahu tarikh pengumuman. Aduhai... bila agaknya anak bulan keputusan PMR akan muncul.
Dalam dok menghitung hari tu, lebih baik buat kerja-kerja yang boleh tambah amal dan pahala. Di samping, bersedialah untuk melangkah setapak lagi ke dunia serba baru... TINGkaTAn 4....!!!
No honeymoon year!!
Ok la.. berbalik pada tarikh pengumuman, banyak sudah muallimah meninjau blog2 dan laman sesawang berkaitan, majoriti mengatakan tarikh pengumuman jatuh di antara 22 disember hingga 28 Disember. Kita tunggu aje la. InsyaAllah, bila tiba masanya, awal lagi muallimah akan ke PPD. Wah! Gementar ni. Ape taknye... target tahun ni melonjak drastik....Ya, Allah! Bantulah kami atas semua usaha dan ikhtiar yang telah kami lakukan. Berilah kejayaan kepada seluruh anak murid kami dalam PMR mereka. Amin..

2 comments: